پاورپوینت هماهنگی و رهبری در سازمان ها دانلود پاورپوینت با موضوع هماهنگی و رهبری در سازمان ها، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف هماهنگی، هماهنگی و حیطه نظارت، راههای ایجاد هماهنگی، روشهای اثربخش کردن هماهنگی، رهبری ، تعریف رهبری، خصوصیات یک رهبر، مقایسه رهبری و مدیریت، مقایسه وظیفه و عملکرد مدیران و رهبران، منابع نفوذ رهبر، مطالعات در زمینه رهبری، سبکهای رهبری از |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 615 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
دانلود پاورپوینت با موضوع هماهنگی و رهبری در سازمان ها، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف هماهنگی
هماهنگی و حیطه نظارت
راههای ایجاد هماهنگی
روشهای اثربخش کردن هماهنگی
رهبری leadership
تعریف رهبری
خصوصیات یک رهبر
مقایسه رهبری و مدیریت
مقایسه وظیفه و عملکرد مدیران و رهبران
منابع نفوذ رهبر
مطالعات در زمینه رهبری
سبکهای رهبری از نظر تاننبوم و اشمیت
مدل دو بعدی رفتاری
شبکه مدیریت
انواع مدیریت از نظر بلیک و موتون
روشهای اقتضایی رهبری
مدل موقعیتی هرسی و بلانچارد (مدل چرخه زندگی)
مدل اقتضایی فیدلر
نظریه مسیر- هدف
روابط مسیر – هدف
نظریه پیوستگی رهبری
دیدگاههای جدید رهبری
رهبری تعاملی
رهبری تغییر و تحول و رهبری سنتی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " هماهنگی و رهبری در سازمان ها " می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
درباره این سایت